środa, 27 sierpnia 2014

Rozdział I

*Avery*
 Elen - Kochanie......
Avery - Tak mamo...... a i tak dla jasność to napisała Ariana.. *.*
Elen - ???????? yyyyyyyy
Benet - To może my  pójdziemy co?
Avery - Zgadzam się z twoją propozycją tato, więc cześć .....
Powiedziałam to radującym głosem. Tak jak zwykle to ja mówię.
*W tym samym czasie - przed domem*
*Stan*
Stan - No więc tak.......
* Dziesięć sekund później *
Stan - To ile tutaj jesteśmy?
Chloe - Tak z 10 sekund tak biorąc
Stan - Co biorąc.....??????????
Chloe - Nic tylko tak powiedziałam
Stan - Ok. To ja pójdę znaleźć Avey i Tyler
Chloe- Ok. Cześć


Po tych słowach wybiegła skacząc nie miałem pojęcia czy było jej smutno czy wesoło. Trudno zrozumieć tą dzisiejszą młodzież.......
******************************************************
Tak oto i rozdział pierwszy.
Sory, że taki krótki ale każdy inny rozdział będzie dłuży od następnego.
3kom next.
Komentujesz Motywujesz
<Dove>


3 komentarze:

  1. Super rozdział !!!
    Piękny wygląd bloga :*
    Trochę mało jasny, ale ok. Krótki *.*
    Całusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: Usuń weryfikację obrazkową :3

      Usuń
    2. PS2: Zapraszam romantic-adventureee.blogspot.com

      Usuń