poniedziałek, 10 listopada 2014

Rozdział II

*Stan*
Po tych słowach wybiegła skacząc nie miałem pojęcia czy jest smutna czy raczej wesoła.
Trudno zrozumieć tą dzisiejszą młodzież. Nie nie....mogę zasnąć!
Zwracajcie uwagę na psa
*Kilka minut później - w salonie*
*Avery*
Stan!!!!!!! Gdzie jesteś?!! - krzyczy zdenerwowana dziewczyna 
Podbiega do niej Tyler jej przyrodni starszy brat
Avery co się stało? - zapytała normalnie chłopak w długich lecz krótkich włosach  
Czy ty nie widzisz co się stało czy jesteś ślepy? - skierowała te uwagi do niego  
W pewnej chwili ignoruje co mówi do mnie chłopak bardziej chciałam się dowiedzieć co ukrywa Chloe i poco wzięła Stana do swojego pokoju. Po pewnym czasie kiedy rudowłosa dziewczynka wyszła ze swojego pokoju bez psa to mnie zaczęło zastanawiać. Więc od Tyler sobie poszłam skierowałam się do pokoju mojej młodszej siostry. Weszłam d niego i zobaczyłam Stana. Podeszłam go przytulając. Nagle słysze kroki co mam robić....
***************************************************************
Kolejny rozdział. *.*
4kom next
Komentujesz Motywujesz
<Dove>

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu już nie piszesz tego bloga?
    Z chęcią poczytam. Jest oczywiście kilka błędów tak jak wspomniała moja poprzedniczka, ale absolutnie nie zamykaj tego bloga, bo dostałaś hejta. A na błędach człowiek się uczy.
    Wspaniały pomysł na bloga i rozdział.
    wytrwała na zawsze, nie wszyscy chce wymyślać nowe postacie, tylko na przykład łączą serialowi bohaterów. Tak jak to tu zrobiła Dove. Połączyła Ariane Grande z bohaterami z serialu "Blog na cztery łapy"
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń