poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Prolog

Cześć! Mam na imię Avery. A to jest zdjęcie mojej najlepszej przyjaciółki:
Ma na imię Ariana. Przyjechała do mnie na pięć lat ponieważ, jej rodzice budują dom - i też dlatego, że chce się przenieść tutaj do Los Angeles. Tylko nie wie jak ich przekonać. Mówiła, też, że się tutaj w urodziła. nie mogę się doczekać jej przyjazdu - Avery
I co podoba wam się?
***************************************************
Mam nadzieję, że wam się rozdział podoba.
 Komentujesz Motywujesz
Besos
Dove 
 

4 komentarze:

  1. Wow!!!
    Trochę mało wspomniałaś o Avery- od razu przeszłaś do Ariany >.<
    Którą swoją drogą ubustwiam *.*
    A rozdział krótki, ale mi się podoba ;*
    Całusy
    Marianna <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram komentarz u góry ;/
    Mało napisałaś o Avery ://
    No ale ogólnie super :3
    Fajny pomysł na bloga :D

    OdpowiedzUsuń